Σελίδες

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ! ΤΙ? Δ-Ι-Α-Γ-Ω-Ν-Ι-Σ-Μ-Ο-Σ





ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ "CReAtE ThE BrAnD" μέχρι 13 Απριλίου!


1. Επιλέξτε στο δημοψήφισμα δεξιά ποιό από τα logo προτιμάτε για brand τυπωμένων t-shirt. Τα logo  θα τα δείτε κάνοντας scroll down κάτω από τα recommend. Ένα απλό κλίκ με βάση την προτίμηση σας!


2. Το κλίκ όμως αυτό, σε συνδυασμό με ένα σχόλιο στη συγκεκριμένη ανάρτηση και με ένα e-mail θα σε βάλει στην κλήρωση που θα γίνει για να κερδίσεις ένα t-shirt!


3. Tι δεν είναι αρκετό? Θέλεις και άλλο?


4. Ε, τότε να σου πω πώς θα συμβάλεις δημιουργικά στις αναζητήσεις ενός νέου ανθρώπου (εμένα) και θα τον βοηθήσεις να μην μετοικίσει (ποτέ δεν ξέρεις......εδώ που φτάσαμε).

5. Να εύχεται ........

6. Να ονειρεύεται......

και....


7. Να κάνει πράγματα που αγαπά!

Για αυτό, καλό είναι να αποφασίσεις.

7 σχόλια:

  1. Ψηφιστε καλέεεεεεε μη μας φύγει για Αυστραλία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι "τα σπάει" το lovelution! Και εγώ αυτό ψήφισα! Η ιδέα σου να συνδυάσεις love + evolution είναι φ α ν τ α σ τ ι κ ή!

    Και όχι, μη μας φύγεις τώρα που σε γνωρίσαμε :)
    Και φυσικά, θα συμμετάσχω στην κλήρωση: daeira.mommy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ και εγω νομιζω οτι το lovelution ειναι το καλυτεροτερο! γιατι ολα καλα ειναι, αλλα αυτο εχει κατι το πικαντικο, πως να το κανουμε!!!!
    καλη επιτυχια κοριτσακι και αν ειναι να φυγεις να το συζητησουμε ρε παιδι μου να μετοικισουμε παρεα!!! εγω παντως πολυ θα το θελα να φυγω, να φυγω να παω αλλου!!!

    σμουτς!

    υ.γ. mail για την κληρωση
    talibanoula@gmail.com

    ξαναμανασμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα κορίτσια και σας ευχαριστώ πολύ! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σκεφτόμουν, το σκεφτόμουν..... Ήμουν ανάμεσα στο LOVELUTION και στο COTTON FABRIK. Τελικά λόγω της ημέρας (χαχαχαχ) αποφάσισα το Lovelution! Καλή επιτυχία!

    Να σου πω, όχι τώρα που σε γνωρίσαμε να μας φύγεις! Είπαμε οι συναντήσεις μας δεν μπορούν να γίνονται εκτός Ελλάδος!

    Φυσικά, θα είναι τιμή μου να φορέσω μπλουζάκι σχεδιασμένο από τα χεράκια σου:
    maria.atraidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγώ συμμετέχω, αρκεί να βρω τα logo:))
    sheenadim@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή