Σελίδες

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Ηi5 αγαπημένα φαγητά (+ bonus βραβείο)

Να μαι και εγώ (κι ας άργησα-λίγο).

Μου αρέσει το φαγητό! (να το λες και να χορταίνει το στόμα σου). Έχω όλες τις κακές συνήθειες όπως να μου αρέσουν (τρελά) τα γλυκά, να τρώω γρήγορα, να τρώω πράγματα που δεν πρέπει....

Επειδή είμαι σε μια φάση που ότι κάνω δεν θέλω με τίποτα να καταπονώ τον εαυτό μου, έτσι και με το φαγητό (τη δεδομένη χρονική στιγμή) έχω αφεθεί λίγο παραπάνω.

Μετά από σειρά (χρόνων) ατελείωτων διαιτών και υγειινών διατροφικών μενού, αποφάσισα no more!

Εντάξει, δεν τρώω και τα πάντα (εννοώ σε ποσότητα) αλλά ας πούμε τρώω πατατάκια (που δεν έτρωγα), τρώω πατάτες τηγανιτές (λόγω Γιάννη...που δεν έτρωγα), τρώω πίτσα (που δεν έτρωγα) και ένα σορώ "μη" και "όχι" που βαρέθηκα να ακούω για να μην είμαι ......τι? χοντρή?

Μα έχω γνωρίσει ευτραφείς ανθρώπους και είναι μες στην καλή χαρά (που εγώ δεν είμαι όταν έπρεπε να τρώω σαλάτα με τόνο) και τελείως ακομπλεξάριστοι (τώρα μη με ρωτήσεις για το μέσα τους).

Είμαι τρελά γλυκατζού (τρελά τι να λέμε τώρα....είμαι σε φάση δεν θέλω άλλο γλυκό...σκέψου τι έχω φάει) και θα προτιμήσω να φάω, γλυκό αντί για φαγητό. Defaux, σε όλο αυτό? Ο Γιάννης επίσης αρχι-γλυκατζής.

Να φανταστείς, στον τελευταίο διαιτολόγο που πήγαινα (και πήγαινε όλο το γραφείο) τον είχα ονομάσει "Hollywood " διαιτολόγο γιατί είχε καθημερινά κρουασάν σοκολάτας, μπισκότα Παπαδοπούλου (4 παρακαλώ), bueno και τι να σας λέω (η Γεωργία μας δεν ξέρω τι θα πει...)

Θέλω να σου πω ότι δεν ζω χωρίς γλυκό (και δη σοκολάτας). Το αποδέχτηκα και είμαστε όλοι πιο ήρεμοι.

Επειδή, άγγιξες ευαίσθητο σημείο να συνεχίσω καλύτερα με τις 5 επιλογές μου για σήμερα.

created by blogolicious Editoriolista για αυτό το post.
Μου άρεσε η ομαδοποίηση που έκανε στα φαγητά της η Εβονίτα (δες beloved ideas ) και έτσι τα ψιλο-γκρούπαρα και εγώ.

Ξεκινώ :
  1. Aγαπώ pasta σε όλο της το μεγαλείο. Μη ρωτήσεις τι και πώς. Μακαρόνια να είναι και όπως να ναι (εντάξει τελευταία έχουμε κόλλημα με τα linguine).
  2. Mου αρέσει το burger (μεταξύ πίτσα - burger κερδίζει το πρώτο 1-0). Δοκίμασα και μου έμεινε πριν 2-3 χρόνια σε κάποιο αεροδρόμιο (γνωστή αλυσίδα ) δεν θυμάμαι πώς το λέγανε , θυμάμαι όμως το τεράστιο burger με μανιτάρια (που απέφευγα για να "διατηρούμε"). Σε ταξίδια ωρών με μεγάλες ανταποκρίσεις καταφεύγαμε όλοι σε ότι χειρότερο junk food υπήρχε κάνοντας την νύκτα-μέρα. Άλλο απίστευτο burger εγχώρια βρήκα σε αυτό που βγάζει φλόγες στο logo (α, ναι το θυμήθηκα) τα Simple Burger και μόνο απλό δεν είναι στη γεύση (πλαστικούρα θα πεις? συμφωνώ θα απαντήσω αλλά ποιος χ--ε-ται σε έναν κόσμο που καίγεται, σόρυ κι όλας).
  3.  Σουβλάκι! Ε ρε μάναμ' τι γίνεται με το σουβλάκι (test drive το στομάχι του Γιάννη που με το παραμικρό δεν μπορεί να κοιμηθεί και καταλαβαίνουμε αν ήταν καλός ο γύρος ή όχι).
  4. Σούπες. Κουλό? Δεν το περιμένατε από εμένα? Μα, δεν σας έχω αποκαλύψει (σας έχω?) ότι είμαι και πάρα πολύ καλή μαγείρισα (δεν γίνεται άνθρωπος που του αρέσει το φαγητό να μην μαγειρεύει και καλά) και επειδή ανταλάσσουμε απόψεις με τον κουνιάδο (που επίσης μαγειρεύει για χόμπυ-χαλάρωση πολύ καλά) με έχει κολήσει στις σούπες βελουτέ (εώς και το μηχάνημα πολτοποίησης πήρα ) και την έχω τρελάνει τη σούπα λαχανικών βελουτέ (το σέλερυ, να το καθαρίζεις από τη βάση γιατί έχει ίνες όπως είδα στο Joy του ΣΚΑΙ και δεν χωνεύεται εύκολα, όπως επίσης στο σέλερυ σημασία ε΄χει το κοτσάνι και όχι τα φύλλα όπως βλακωδώς νόμιζα).
  5. Για τελαυταίο (but not least) άφησα τα γλυκά. Καλό γλυκό = σοκολατένιο γλυκό. Μάταια προσπάθησα να δείξω ένα πιο εκλεπτισμένο γούστο με γεύσεις τύπου λεμόνι και όλα τα λευκά και λίγο ξινά. Δεν είμαι εκλεπτισμένη όταν μιλάμε για γλυκό, εντάξει?
Να σημειώσω κλείνοντας 3 πράγματα.
  1. Όπως και με τη μουσική, όταν κολάω στο repeat ένα τραγούδι, έτσι και με το φαγητό μπορώ να φτιάχνω συνέχεια μια συνταγή που με έχει ενθουσιάσει (και θα το καταλάβεις όταν αρχίζω τα μου και τα μου και όταν αρχίζω τα επιφωνήματα "εξαιρετικό" τότε είναι άσχημα τα πράγματα, να το ξέρεις).
  2. Επειδή μεγάλωσα και γω με μια μαμά που επικροτούσε τις μεριδάρες (και την έχω απείρος κατσαδιάσει μεγαλώνοντας) και τις πήρε χρόνια (τόσα όσο να είναι αργά) να μπει στο πνέυμα τις υγιεινής διατροφής όλα όσα είπα παραπάνω δεν αρμόζουν στα μικρά παιδιά. Αδιανόητο, το παρκάρισμα των παιδών Κυριακή μεσημέρι σε fast food! Θα πεις, ναι αλλά εσύ....εγώ δεν έχω αυτή τη στιγμή παιδιά...όταν με το καλό έρθουν (και επείδη πιστεύω στην εικόνα πρότυπο από τους γονείς) χαζά-φαγητά κομμένα! Να το θυμόμαστε!
  3. Ιδού και μια εξτρά φώτο για το πώς πρέπει να στρώσεις το σωστό τραπέζι (που με ρώτησε ο ανηψιός του Γιάννη σε ένα γάμο και άλλαξα θέμα γιατί δεν θυμόμουν την ακριβή επεξήγηση με μικρά, μεγάλα και έμεινε στο παιδί η απορία). Έπεσα πάνω στη σωστή εικόνα καθώς έψαχνα και την αποθήκευσα δεν θα σας πω όμως και θα αφήσω και εσάς με την απορία. Δεν πρόλαβα εντέλει να το ψάξω, είναι pending αλλά κολλάει τρελά με το θέμα και διακριτικά όπως με τον Νικόλα θα σας αλλάξω θέμα και θα περάσω στο bonus βραβείο.......όποιος το ψάξει ή το θυμάται, ας το πει και σε μένα!
πηγή : internet (proper table setting).

Kάτι ξεκινάς με τα ακριανά και όπως σου φέρνουν τα πιάτα κατευθύνεσαι στα μαχαιροπίρουνα που είναι κοντά στο πιάτο.........., κάτι περιμένεις και βλέπεις τι θα αρπάξει ο διπλανός σου....... (και μεταξύ μας ότι έφαγα, έφαγα σε κυριλέ εστιατόρια από εδώ και πέρα λιτότης, θα τα ξεχάσω όπως και τα αρχαία!).

Ευχαριστώ πολύ την Βάνα (δες την εγγυούλα μας στο Ημερολόγιο ενός μωρού ) για το βραβειάκι που μου δίνει και το παίρνω και αυτό, με τιμή και με χαρά.



Το ξέρω ότι λείπει ένα L στο blogolicious του ανανεωμένου μου , πιο comfy σαλονιού με τον καναπέ, αλλά αν σου πω ότι αφού το σχεδιάσα όλο αυτό δεν το αποθήκευσα και πρέπει να το ξανα φτιάξω , τι θα έχεις να πεις (μου το επισήμανε η Μαρώ και είχα και τη Δήμητρα για υπενθύμηση).

Είδες για να έχεις να βάλεις ανάρτηση μια εβδομάδα?

Και ας μην μας καταλαβαίνουν όσοι δεν ασχολούνται.

Καλή σας μέρα!
Γιάνα

32 σχόλια:

  1. Γεια σου Γιάννα μου, κι εγώ λατρεύω το νόστιμο φαγητό. Και επειδή το λατρεύω έμαθα να μαγειρεύω. Γιατί αν περίμενα να μου δείξουν, ακόμα θα περίμενα. Μυστικές συνταγές παιδάκι μου, όλες μάνες, θειάδες, πεθερες... Ευτυχώς που υπάρχουν οι "τσελεμεντέδες" και το διαδίκτυο. Και γινήκαμενε όλοι Master Σέφηδες!!! Πάααααρα πολλά φιλιά.

    υ.γ. Δε λείπει L. Γιώτα λείπει. Και δεν το επεσήμανα στο ευρύ κοινό... Γιατί δεν ξέρεις και οι παρατηρητές κάνουμε γκάφες πολλές φορές.
    Αν διαβάσεις το c ως κεφαλαίο, ακούγεται Σι και τελειώνει η ιστορία δε θέλει παίδεμα, θέλει φαντασία.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, είμαι λίγο παιγμένη ή μου φαίνεται? Γιατί στο Γιάννα δεν λέιπει ένα ν τώρα που το βλέπω??? (χα-χα)Για όνομααα! Σε φιλώ διπλά για το love is....είπαμε

      Διαγραφή
  2. Γιάννα είσαι απόλαυση! Διάβαζα και γέλαγα..... Προσωπικά δεν έχω κάνει ούτε μια μέρα δίαιτα στη ζωή μου. Να τρώνε οι άλλοι στο σπίτι μακαρόνια με κιμά και να τρώω εγώ κολοκύθια βραστά με κοτόπουλο χωρίς πέτσα; Ααχαχαχχαχχχαχαχαχ! Δεν παίζει! Τρώω τα πάντα, απλά προσέχω να μην το παρακάνω στις ποσότητες.
    Το στρώσιμο του τραπεζιού που παρουσίασες, είναι ένα θέμα. Συγνώμη κιόλας, αλλά ποιος τα πλένει μετά τόσα κουταλοπιρουνοπιατοπότηρα; Απαπαπαπππα! Οσο για τα παιδιά, που να δεις τι ζόρι τραβάς όταν εσύ θέλεις να του παραγγείλεις σουβλάκι Σάββατο βράδυ και εκείνο σου λέει πως θέλει γιαούρτι με δημητριακά και μέλι, ή ψάρι ψητό, ή φακές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε ανήκεις στις τυχερές με καλό μεταβολισμό και πότε σου να μην κάνεις δίαιτα! Έχεις δίκιο και το κλειδί είναι στην ποσότητα κάπου εκεί όμως τα χαλάνε οι περισσότεροι άνθρωποι και αν είναι και γλυκατζής όπως εγώ, άστα...Τα πλένουν....τα πλυντήρια (που δυστυχώς δεν έχω). Καλά έχεις τέτοια παιδιά ???? Φαινόμενο!

      Διαγραφή
  3. χαχα ελα βρε Γιαννα...πολυ ξεχασιαρα μας εγινες...χαχαχα!!!!αχ τα φαγητα σου ακρως παχυντικα αλλα λατρεμενα!!!και για μενα γλυκο=σοκολατα ,και το ομολογω οτι δεν μπορω αν δεν φαω την δοση μου!!!Για το στρωσιμο οπως τα θυμασαι ειναι,τα εξωτερικα μαχαιροπιρουνα ειναι για το 1ο ,τα επομενα για το 2ο κοκ αναλογα ποσα πιατα εχει το μενου μας.φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ chohaholic βρούτε? Τότε με καταλαβαίνεις...εσύ δεν κοιτάς τον διπλανό, είσαι expert βλέπω. Μπράβο! να κάτσεις δίπλα μου την επόμενη φορά να κλέβω κινήσεις. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Και εγώ Γιάννα μου με το γλυκό έχω μεγάλο θέμα και το έχω πλέον αποδεχτεί... Είμαι ικανή αν δεν έχει γλυκό στο σπίτι και με πιάσουν οι υπογλυκαιμίες μου, να φάω σκέτη ζάχαρη! Το μόνο που με γλύτωσε στην εγκυμοσύνη και δεν μετατράπηκα σε όρκα είναι ότι με έπιασε αποστροφή στα γλυκά! (πρώτη και τελευταία φορά...)
    Υ.Γ1: με προβλημάτισες με το σέλερι και θα το ψάξω!
    Υ.Γ2: στο θέμα μαχαιροπήρουνο σε καλό εστιατόριο είναι αλάνθαστη η τεχνική "κοιτάω τι κάνει ο διπλανός μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα πολύ γλύκα στη μπλογκογειτονιά! Μας πώς υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα γλυκά, μου λες? Μη, μου πεις ότι και συ έβαζες τα φύλλα στο σέλερι?? Φιλιά στην Μαριαντίνα μας και το Μαριαντινάκι της (κόρη είπαμε)

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν καταρχάς εγώ δεν μπορώ να βρω τι λείπει απο τον τίτλο του μπλοκ σου όμως παρατήρησα πως λείπει ένα ν απο το όνομα σου στο τέλος της ανάρτησης σου. Δεύτερον πάρε γρήγορα κινητό με όλα τα συμπράγκαλα 69 ευρώ έχει προσφορά στην vodafone και τρίτον πέρα απο υδατανθρακού είσαι και πολύ γλυκιά. Όσον αφορά τον πρωην διαιτολόγο σου δεν μπορώ να κρίνω τη δουλειά συναδέρφου (δεοντολογία) αλλά θα πω πως η σωστή απώλεια βάρους είναι αυτή που αποτελείται απο μεγαλύτερο ποσοστό λίπους. Φαντάζομαι πως μια δίαιτα με γλυκά σου χαλά το μυικό ιστό. Π.χ. μπορεί να χάσεις 2 κιλά αλλά απο αυτά μόνο τα 500γρ. να είναι λίπος, ενώ με μία δίαιτα με χαμηλά λιπαρά απο τα 2 κιλά τα 1500γρ. να είναι λίπος.
    Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς, ήρθες ειδικέ? Εντάξει, εντάξει πιθανόν και κάτι να μην ήταν σωστό αλλά τι να κάνω που δεν μπορώ χωρίς γλυκό? Έκοψα τις διαιτες και ησύχασα. Προηγμένο κινητό στο μάτι για δώρο γενεθλίων και ευχαριστώ για την ενημέρωση! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ κι εγώ στις επιλογές σου!!! Ααααχ, τι θα κάνουμε με τα κιλά, μου λες; Εγώ δεν έχω συμβιβαστεί ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνουμε υπομονή και θα αγαπάμε το σώμα μας (και όταν και εαν κάποτε νιώσουμε καλύτερα ψυχολογικά, θα περιορίσουμε τις ποσότητες-βλ. Μαρία- και θα χάσουμε κιλά). Μα εκεί είναι το θέμα?? Εντάξει, δεν θα τρώμε και τα πάντα! Σιγά-σιγά...Φιλιά Βέρα μου και μην ξεχνάς ότι θυσιάσες αυτό το υπέροχο σώμα, για μια υπέροχη κόρη!

      Διαγραφή
  7. Πω πω πω ανάρτηση γεμάτη και πλούσια από όλα!!! Φαγητά, συμβουλές μαγειρικής, εικόνες μοναδικά φτιαγμένες από σένα, savoir vivre, βραβεία!!! Μας ενημέρωσες φιλενάδα μου καλή!!! Χα χα χα
    Ποια μαμά δεν βάζει μεριδάρες μου λες??? Και εγώ το ίδιο κάνω τώρα...εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις, όπως λέει η μανούλα μου:)
    Με τα κιλά και τις δίαιτες γενικά δεν έχω θέμα. Εννοώ δεν έκανα ποτέ δίαιτα. Απολάμβανα πάντα το φαγητό γιατί περί απόλαυσης πρόκειται. Δεν μπορώ να στερηθώ κάτι!!!
    Γλυκατζού ευτυχώς δεν είμαι. Τρώω γλυκά αλλά δεν τα ζητάω κιόλας.
    Περισσότερο αγαπώ το φαγητό! Σουβλάκι εννοείται, pizza αντί burger εγώ, σούπες αγαπώ και σοκολάτα. Ποιος αντιστέκεται στην γοητεία της??
    Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα! Μα καλά εσύ μεριδάρες?? Πέφτω από τα σύννεφα! Αχ, να σου πω ότι σε θυμάμαι με ένα ελαστικό μπλε ηλεκτίκ κοντό φορεματάκι (σου χε κάνει θετικά σχόλια και η Μαρία Κ.)να περνάς και να φυσάς σε όλο το γραφείο!! (τι θυμήθηκα τώρα???) Φιλιά !

      Διαγραφή
  8. μιλάμε για πολύ φαϊ και πεινάω και τώρα που σου γράφω!!! :) εντάξει είδα εγώ τη μαγική λέξη "simply burger".. πες μου γιατί το έκανες αυτό??? χαχαχχαχ.. δεν έχει εδώ στο Ηράκλειο.. και 12 το πρωί γουστάρω να φάω simply, δε με νοιάζει καθόλου!!! γλυκατζού δεν είμαι, αλλά δε λέω και όχι!!! :) οι μεγάλες μερίδες μου αρέσουν πολύ και μένα!!! δίαιτα ούτε εγώ έχω κάνει, πάντα είχα καλό μεταβολισμό.. τώρα βέβαια και στην ηλικία των 33 έχω αρχίσει και παίρνω λιγάκι, αλλά δε μπορώ να αντισταθώ στο φαγητό!! :) με το savoir vivre καμία σχέση εγώ, χαχα.. :) ευχαριστούμε!! ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά! φιλάκια!! καλό 3ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, κι άλλος με καλό μεταβολισμό! Θέλεις να μας εκνευρίσεις Εβονίτα?? Είστε προικισμένες γυναίκες όσες δεν αντιμετωπίζετε θέμα με περίσσιες θερμίδες και απολαμβάνεται ότι γουστάρετε! Αδικίες της φύσης! Φιλιά και πολύ σου πήγαινε η τζην φόρμα στη φώτο!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα, εντάξει δεν ξαναμιλάω!!! :) σ' ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  9. Γιάνναααα τι έγινε;;; Στο φαγητό ροδάνι πάει η γλώσσα σου εεε;;
    χαχαχα σε πειράζω!! Simply burger ήμουν και εγώ fan αλλά τα σταμάτησα όταν έπαθα μια πάθηση και έπρεπε λιγουλάκι να προσέχω.. Με τον Κώστα ήταν μια εποχή που το είχαμε παρακάνει με αυτά.. Περασμένα "μεγαλεία"..αααχ!! Πολύ μου άρεσε η εικόνα γιατο πως να στρώσεις σωστά το τραπέζι! Αν και ποτέ δεν το έχω κάνει αυτό! Καλό τριήμερο φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μας! Αφού όμως το έχεις κατα ευχαριστηθεί αυτό, μπορείς τώρα και χωρίς burger! Ναι, ναι το φαγητό μου βγάζει απωθημένα και κελαιδάω..(βλέπεις τα κατάλοιπα πώς φαίνονται?).Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Για πες για εκείνον το διαιτολόγο με τα κρουασάν. Χάσατε τίποτα; Με ενδιαφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες μπορώ να σου πω off the record. Χάσαμε αλλά τα ξανα πήραμε (άσε που δεν είμαι και να ακολουθώ τη δίαιτα κατα γράμμα και πάλι παρασπονδίες θα σου κάνω). Στο ότι τα ξανα πήρα δεν μπορώ να σου πω ότι φταίει ο διαιτολόγος, βέβαια. Για αυτό τέρμα οι δίαιτες!

      Διαγραφή
  11. Ταιριάζω και με εσένα στις επιλογές!!! Είμαι λιχούδω αλλά αγαπώ πολύ και τις σούπες.
    Θέλω συνταγή για τις βελουτέ μήπως και πίσω και τον αντρούλη μου να τις δοκιμάσει που τις θέλει πιο νερόβραστες ενώ εγώ με κρέμες γάλακτος και όλα τα σχετικά.
    Όσο για το στρώσιμο του τραπεζιού δες εδώ που έχω κάνει διατριβή.....http://mammy-on-line.blogspot.gr/2013/01/blog-post_25.html
    Φιλιά καλό 3ημερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσένα περίμενα!! Τη σούπερ ανάρτηση (ευχαριστώ πολύ που με έβγαλες από τον κόπο να το ψάξω...όλο έλεγα και όλο το άφηνα). Θα την μελετήσω και θα την εκτυπώσω κι όλας! Πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. λοιπόν ξανα και ξανα λεω πως είσαι το αστεράκι μου πολύ γέλιο είχε αυτή η αναρτηση φιλενάδα επικροτω σε όλα όσα έγραψες και αν σου αρέσουν οι σουπες μην ξεχνας να επισκεπτεσαι την sundayspoon -Αναστασία για τις κολοκυθοσουπες και τις μανιταροσουπες είναι εγγυηση , όλα τελεια σου λεω καλό τριημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ μεγια και το βραβειο το pinky σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Χι-χι! Δεν έχει πια αστεράκια...(εσύ κι εγώ θα ξέρουμε μόνο). Sunday spoon έτσι (μέλος από τώρα, μα τι ωραίες φωτογραφίες , είχες δίκιο). Φιλώ εσένα και τις κόρες!

      Διαγραφή
  13. Γιάννα μου, οι περιγραφές σου είναι απίστευτες, με έκανες και γέλασα!!! Δηλώνω κι εγώ μακαρονού!!! :)
    Αχ, αυτό το στρώσιμο του τραπεζιού, από μικρή το ξέρω, γιατί οι γονείς μου δίνουν πολλή σημασία σε κάτι τέτοια!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλικά το φαγητό μου βγάζει την καλή πλευρά του εαυτού μου και χαίρομαι που σας έκανα να χαμογελάσετε ( είναι ωραίο να σου βγαίνει κάτι αβίαστα και φαίνεται). Α, εσύ μας την έσκασες και είσαι pro στο στρώσιμο πριν καν μάθουμε τι σημαίνει! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Απολαυστική και ευτυχως σχεδίασες μόνη σου τις εικόνες. Αν τα έδειχνες όλα αυτά σε φωτογραφία θα θρηνουσαμε θυματα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα...μου άρεσε πολύ που σχεδίασες τα φαγητά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή