Σελίδες

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Better at the BEACH !


Ασφαλώς και η ζωή φαντάζει καλύτερη όταν είσαι αραγμένος (κ εννίοτε απαλλαγμένος) από οποιαδήποτε έννοια.

Και σε όσο πιο ειδυλλιακή, μαγευτική παραλία βρίσκεσε τόσο καλύτερα νιώθεις και τα βλέπεις όλα "μπλε".

Το χρώμα του ουρανού που αντανακλά και το χρώμα της θάλασσας.

Είπαμε, γράψαμε, βγάλαμε το άχτι μας με προηγούμενες αναρτήσεις...Στοπ !

Με αφορμή την πρόσφατη απόδραση εκτός των τειχών, επέστρεψα με πολύ καλοκαιρινή διάθεση!

Φταίει που έκανα το πρώτο μου μπάνιο και ξαφνικά όλα έδειξαν πιο όμορφα και χαλαρά ?

Οπωσδήποτε άδειασα από περιττές σκέψεις και χαλάρωσα.

  • Αρχικά βούτηξα μόνο τα ποδαράκια μου μέσα γιατί τα νερά ήταν πραγματικά παγωμένα.
 
 



  • Θες επειδή έχω την τύχη το σπίτι μας να είναι σε μια πολύ γραφική και ιδιαίτερη τοποθεσία, δίπλα στη θάλασσα...




  • Θεσ επειδή σε αυτό το μέρος, έχω περάσει απίστευτα καλοκαίρια προ-εφηβείας, εφηβείας και εν συνεχεία ενηλικίωσης με απίστευτη παρέα, ξενύχτια, γέλια, βραδιές με κιθάρα δίπλα στη θάλασσα, party και...και ....τι να πρωτοθυμηθώ αλήθεια....



  •  Ε, τελικά βούτηξα και το κατα ευχαριστήθηκα! Είναι άλλο πράγμα να κολυμπάς σε καθαρά, πεντακάθαρα νερά και ας παγώνει όλο σου το σώμα.


  • Μα υπάρχει άνθρωπος ανάμεσα μας, στον πλανήτη ολόκληρο που δεν περιμένει και δεν ζει για το καλοκαίρι????? (χειμερινοί τύποι banned από αυτό το post).



  • Έχω τέτοια διάθεση να πάρω τόνους, στίβεσ βιβλία και να γεμίσω το σάκο των διακοπών που να μην σηκώνεται! Θέλω να μην ξέρω ποιό να πρωτοδιαβάσω. Πού ? Μα στην παραλία !




  • Εχω τέτοια τρελή επιθυμία να φτιάξουμε καλοκαιρινούς μεζέδες με ουζάκι και να βγάλουμε καρέκλες και τραπεζάκι (ντάλα καταμεσήμερο). Που ? Μα στην παραλία !


  • Θέλω να προβληματίζομαι (ευχάριστα και επικοιδομητικά) σχετικά με ποιά κοντυνή παραλία να διαλέξουμε !





  • Και ΟΛΗ ΜΕΡΑ να την βγάζω με σαγιονάρες ! Μα γίνεται καλοκαίρι δίχως σαγιονάρες ?




  • Και λερωμένες πατούσες από άμμο ?





Γίνεται ? Εμ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ (ενώ συνήθως "ΓΙΝΕΤΑΙ" ).

  • Τελικά και λίγο πριν το τέλος της ανάρτησης, έχω να πω πώς σαν ζώδιο του νερού, είμαι μάλλον kinda of Summer girl !



  • Kαι κλείνοντας, ο καθένας να φροντίσει για τη ''Summer check list ", του παρακαλώ !




Γιατί ?

Μα γιατί, "lIFE IS BETTER AT THE BEACH".




Σημείωση : όλες οι φωτογραφίες είναι πήγη από το ίντερνετ.

37 σχόλια:

  1. Θάλασσα κι αλμυρό νερό να σε ξεχάσω δεν μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια ξεσηκώστρα μου! πολυ καλα τα λες! μακαρι να μπορουσαμε ολοι φετος να απολαυσουμε την θαλασσα και τις ελληνικες παραλιες χωρις εγνοιες και σκοτουρες! προς το παρον φοραω τις flipflops μου και ονειρευομαι!

    σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι σαγιονάρες σκέτο κάνουν δουλειά και μεταφερόμαστε νοερά σε άλλες παραλίες!

      Διαγραφή
  3. Καλέ μας ξεσήκωσες!!! Τι καλοκαιρινή υπέροχη ανάρτηση είναι αυτή!!!! Ηταν καμιά από τις φώτος δικιά σου. Η πρώτη μήπως; Και τελικά που είναι το εξοχικό σας; Πολλά αναπάντητα ερωτήματα μας άφησες,χιχι!!!Καλό καλοκαίρι και καλή προσαρμογή στην πόλη!!! Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα! Εμ, αυτό ήταν το ζητούμενο να σας ξεσηκώσω και να μεταφέρω λίγο από την αλμύρα που πήρα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που τα λες! Ανυπομονώ και εγώ το καλοκαίρι να βουτήξω στη θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλασσα? Εδώ ? Καλοκαίρι = θάλασσα (αν είναι και Ελληνική ακόμη καλύτερα)!

      Διαγραφή
  5. Ααα, πολύ ξεσηκωτική γύρισες!!! Τι ωραίες εικόνες..αχ καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις έναν τρόπο να μας ξεσηκώνεις...
    Όσο για εκείνο το παγωτό απο το fb ακόμα να το φάω! Έχω μείνει με τη γλύκα...
    Θέλω να πάω Κεφαλονιά ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα! Ακόμηηηη? Εγώ ξανα πήρα από τότε! Κεφαλλονιά είναι υπέροχα! Έχεις τα like μου στο fb!

      Διαγραφή
  7. Σ'αυτή την παραλιά εχουμε κάνει και μαζί μπανάκι!!!! Αααααα τι μου θύμισες βρε αγάπη...
    Μαγικό μέρος!!!! Πως να μην γυρίσεις ανεβασμένη και ξεσηκωμένη και να μας παρασύρεις μαζί σου στην ακολασία της παραλίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχεις βγει και καταπληκτική φώτο με το ουράνιο τόξο στην αγκαλιά του συζήγου (μετά από βροχή)....Ξεχνιούνται διακοπές με καλή παρέα και φίλους?

      Διαγραφή
  8. Πω Πω τι μας έκανες!!!!
    Λατρεμένο καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι όμορφες εικόνες είναι αυτές!!σου έχουμε βραβείο εδώ---> http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω ναι! Το καλοκαίρι είναι όλα καλύτερα..! :)
    Πολύ το χάρηκα που πέρασες τόσο όμορφα!! Μας κράτησες ένα μυστήριο γύρω από την τοποθεσία που πήγες βέβαια αλλά δεν πειράζει! Όπου και αν είναι είσαι πολύ τυχερή που έχεις εξοχικό, να το ξέρεις!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου αλλά και εσύ κάνεις ωραίες εξορμήσεις με πλοίο! Και μεταξύ μας τότε καταλαβαίνεις ακόμη καλύτερα την αύρα του καλοκαιριού! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ειμαι ανθρωπος που αγαπα εξισου τον Χειμωνα με το Καλοκαιρι.
    Λατρευω την θαλασσα, οχι τοσο πολυ τον ηλιο.
    Ειναι μοναδικη η αισθηση του να βουτας μεσα στα καταγαλανα νερα!

    Καλη αρχη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάναμε το πρώτο μπανάκι; Θαλασσινή γύρισες :)
    Σαγιονάρα λοιπόν, άμμος στα δάχτυλα και καλό καλοκαιράκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Τhank you Ασπασία! Περιμένω να σας πιάσει όλες το καλοκαιράκι και να πάρουν φωτιά τα post!

      Διαγραφή
  14. Πόσο μα πόσο πιο καλοκαιρινό μπορεί να είναι ένα άρθρο; Μύρισε θάλασσα! Που -όλως περιέργως- όσο μεγαλώνω την εκτιμώ και την αγαπάω περισσότερο! Ξεκίνησα βουνίσια... αλλά όσο περνούν τα χρόνια, η αλμύρα ποτίζει στο σώμα μου. Φαίνεται, φταίει που την έχουμε πλάϊ μας, μόνιμη κατοικία...

    Φιλάκι καλοκαιρινό!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζηλεύω..... θέλω κ εγώ να πάω για μπάνιοοοο....πήγα η καημένη αυτο το Σ/Κ στο εξοχικό για να κάνω την πρωτη μου βουτιά αλλα έβρεχε κλαψ κλαψ.....αλλα που θα πάει θα πάω μέσα στην εβδομάδα χι χι!!!!!
    Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος στην Ελλαδα που να μην λατρεύει το καλοκαιράκι, είναι η καλυτερη εποχή!!!!!

    Υ.Γ Είσαι μια θέα πολλα πολλα μπράβο!!!!!!
    Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μου εφτιαξες την διαθεση με αυτο σου το ποστ!!!ειμαι ετοιμη να αφεθω στο καλοκαιρακι!!!!!φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρευω καλοκαίρι, λατρευω θάλασσα, λατρευω διάβασμα στην παραλία!!! Τι ωραία που ειναι επιτέλους καλοκαίρι!!!
    Μου άρεσε πολυ η ανάρτηση σου, μου ανοίξεις την όρεξη για βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δροσίστηκα...και γέμισαν τα μάτια μου καλοκαίρι...
    Καλοκαιράκι αγαπημένο...
    Πολλά φιλιά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχ αυτή η θάλασσα, η αλμύρα, η αύρα η καλοκαιρινή, τα κοκτέιλς... δεν υπάρχει ωραιότερη αίσθηση!!!! να περνάς όμορφα!!! λατρεύω το καλοκαιράκι και ας έχει και ζέστη. φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένη μου, για πέρνα να πάρεις το δωράκι σου!
    Και γράψε επιτέλους! Μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ αχ αχ αχ! Ετοιμάζομαι! Φεύγω! Πακετάρω σε 4 μέρες! Και δεν κρατιέμαι! Και μου έρχεται να ουρλιάξω από ανυπομονησία ακόμη και που δεν πάω στην θάλασσα, ακόμα και αν δεν πάω κάπου ειδυλλιακά, θα αδειάσω! Και μόνο μόνο μόνο αυτό με νοιάζει!!!!
    Καλά να περάσουμε! Λατρεύω το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή