Σελίδες

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Δεν είχα σκοπό να post-άρω το οτιδήποτε αυτές τις ημέρες. Για το λόγο ότι ήθελα να "σουλατσάρω" και να εξερευνήσω οτιδήποτε καινούριο, να "επισκεφτώ" τους νέους φίλους και να αφήσω σχόλια, να αποστασιοποιηθώ για να επανέλθω δυναμικά.

Ξέρω επίσης, ακριβώς, τι θέλω να γράψω αυτη τη στιγμή και ας μην το έχω σκεφτεί καθόλου από πριν.

Αφορμή στάθηκε μια τυχαία "συνάντηση". Από τα πρόσωπα που "συναντάς" και "εμπνέεσε" (εξού και ο τίτλος που έδωσα Be inspired). Που "ανακαλύπτεις" και παθιάζεσαι. Που βλέπεις κοινά χαρακτηριστικά και πέρνεις δύναμη και προχωράς.

Αυτή την περίοδο με έχει πιάσει μια εσωτερική αναζήτηση και έχω στήσει (με τον εαυτό μου) ένα τρελό γλέντι γεμάτο από πράγματα που με παθιάζουν και με εμπνέουν. Αναλογιζόμενη "λάθη" του παρελθόντος, κοιτάω μόνο μπροστά.

Διαπιστώνω ότι το τελευταίο διάστημα συναντάω καινούριους ανθρώπους που δεν είναι τυχαίο, το πώς και το γιατί. Συνειδητοποιώ πώς συμβαίνουν πράγματα και καταστάσεις που αλληλοσυνδέονται και που σίγουρα μου φωνάζουν πώς κάτι "γίνεται". Αναμιγνύομαι σε συζητήσεις που όλα δείχνουν πώς υπάρχει μια λογική εξήγηση που αρχικά εγώ δεν μπορώ να την καταλάβω και που τελικά μου δείχνει πώς κάνω το "σωστό". Δεν μπορεί να είναι τυχαία, όλα αυτά!

Βήμα-βήμα τη Jessica Durrant την ανακάλυψα χτες, ψάχνοντας στο etsy.  Έχει την αισθητική που με μαγνητίζει και έτσι όπως αποτυπώνει τα πράγματα γύρω της , με συγκινεί., με "εμπνέει". Σήμερα την ανακάλυψα παραπάνω. Εξερευνήθηκα στο blog της, "χάζεψα" στο λογαριασμό της στο pinterest και είδα πώς νέοι και ταλαντούχοι άνθρωποι είναι "busy getting stronger" (I'm busy getting stronger- Nike board inspiration by Jessica Durrant).

Για αυτόν και για πολλούς άλλους λόγους, ξεχωρίζω :

1)την ανάρτηση της Dare yourself. Αναφέρεται με ένα μαγικό τρόπο σε ερωτηματικά που με τριβιλίζουν, λες και έπρεπε να την "συναντήσω" και να μου "πει" πράγματα που ξέρω αλλά δυσκολεύομαι να τα πω δυνατά.. Πράγματα ας πούμε που με φοβίζουν αλλά και με γοητεύουν σε σχέση με το επόμενο, "μεγάλο" βήμα για μένα. Συγκεκριμένα, αναφέρεται σε ένα μεγάλο project που πήρε από τον μεγαλύτερο πελάτη της και για κάποιο λόγο φοβόνταν να το αναλάβει. Όμως έπεισε τον εαυτό της πώς τελικά ήταν ικανή να το κάνει και το έκανε. Αυτό λέει χαρακτηριστικά δεν πρέπει να κάνουμε στη ζωή? Να πέρνουμε ρίσκα και να αρπάζουμε τις ευκαιρίες. Μπορεί τελικά πράγματα που αρχικά μας φοβίζουν στο τέλος να μας απογειώσουν. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και για μένα, τούτι τη στιγμή. Δεν ετοιμάζω κάτι που φοβάμαι αλλά τολμώ να σκεφτώ και περισσότερο τολμώ να κάνω?

2) έπετε η ανάρτηση της Success comes always after the struggle (“Opportunity follows struggle. It follows effort. It follows hard work. It doesn’t come before.” Shelby Steele).  H εισαγωγή της με καθηλώνει (είμαι και εγώ "private person") και νιώθω την ανάγκη της να εκφραστεί μέσα από την τέχνη της, τόσο μα τόσο πολύ. Χρησιμοποιεί το αδιαπραγμάτευτο (μεταξύ μας) ταλέντο της και βρίσκει το μέσο να εκφραστεί αλλά και να της παρουσιαστούν επαγγελματικές ευκαιρίες. Aυτό δεν αναζητώ και εγώ? Μέσα από ένα παιχνίδι-διαγωνισμού και την αμφισβήτηση του Γιάννη για τα logo μου, έχουμε μπει (και εσείς και εγώ) σε ένα interactive create the brand που αλήθεια σας λέω χτίζω λιθαράκι, λιθαράκι και με πάει ολοένα και ένα βήμα παραπέρα. Μαζί, μαθαίνουμε και δημιουργούμε.

3) σε όλα αυτά έρχεται και δένει το επόμενο post , A day in the Studio και νιώθω ότι την αγαπώ. Με έναν θαυμασμό για το πώς εκφράζει ότι νιώθει και με διευκολύνει και εμένα τόσο μα τόσο πολύ. Κοιτώντας το γραφείο της και περιγράφοντας μια δική της τυπική μέρα , σκέφτομαο το δικό μου γραφείο και τα πράγματα που εγώ τελευταία προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά σχετικα με το "mine big next step" και γεμίζουν πλεον την καινούρια καθημερινότητα μου. Δεν μπορεί να μου συμβαίνουν τυχαία όλα αυτά, αλήθεια σας λέω!
"The one thing I cannot live without in my studio is…music. (Or chocolate or caffeine) Music is one of my biggest inspirations. I listen to all kinds of music. And it can help me get into a mood that I want to reflect in a piece I am painting "όπως αναφέρει στο blog της και με κάνει να την θαυμάζω πιο πολύ.
4) τέταρτον και τελευταίο (last but not least) η ανάρτηση της , Be so good they can't ignore you. Πρεσβέυει κάτι που είναι πέρα για πέρα αληθινό : Aν εργάζεσαι σκληρά σε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά, ασχέτως σε πιο τομέα ανήκεις, τότε ο κόσμος δεν θα μπορεί να αγνοήσει εσένα ή το ταλέντο σου (θα σου θυμίσω το 'hard work pays off" δικής μου αναρτήσεως περισσότερο για να νιώσω εγώ πώς είμαι στο σωστό δρόμο). Και πράγματι αναρωτιέμαι πώς αυτή τη στιγμή δεν κάνω τίποτα πέρα από αυτό που ξέρω να κάνω καλά και που αγαπώ τόσο πολύ, και που το έκανα χρόνια για άλλους.Καιρός τώρα να το κάνω για ΕΜΕΝΑ!

Γνωρίζοντας τον εαυτό μου το τελευταίο διάστημα, ακόμη καλύτερα δηλώνω (σε εμένα πρωτίστως) πώς αγαπώ που είμαι δημιουργική και αυτό μου δίνει ζωή, πάθος και νόημα να συνεχίσω να εξελλίσομαι και να γίνομαι καλύτερη και αυτό που κάνω να έχει νόημα και σκοπό. Να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες και τα νέα δεδομένα και να λέω "ΓΙΝΕΤΑΙ" (κρατήστε το αυτό, έχω και άλλα να πω σε επόμενη ανάρτηση).

Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας "δουλειά" της σημερινής "αφορμής" μου για να συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα  και να θαυμάσετε και εσείς τη δουλειά της, γιατί όχι και να παραγγείλετε από εδώ.


Τόσο πολύ την ξαψάχνισα σας λέω που έκανα παραλληλισμό και ναι, ανακάλυψα και τις δικές της εμπνεύσεις. Τι εννοώ?

α/ Αυτή τη φώτο βρήκε από το pinterest η "καλλιτέχνης" και έκανε την υπέροχη illustration της.



 β) Κάποιες φωτογραφίες, πορτρέτα γυναικών, fashion, που ξεχώρισα,όλα δικά της.




γ)Αφησα για το τέλος να σας πω δυό λόγια για την ίδια. Πηγή έμπνευσης και θαυμασμού στο σημερινό post στάθηκε η Jessica Durrant, full time freelance illustrator από το Las Vegas.  H δουλειά της έχει δημοσιευτεί σε περιοδικά όπως το ELLE Brazil, The Glamourai, IN London magazine, SHOP til you drop magazine Australia και κλείνει συμβόλαια με πελάτες από όλο τον κόσμο. Αν και εσύ "μαγεύτηκες" μπορείς να αγοράσεις και μια θήκη με illustration δικό της και εμείς τα ξανα λέμε σύντομα. Στο μεταξύ εύχομαι να βρεις και εσύ με τη σειρά σου, τη δική σου έμπνευση που θα σου δώσει δύναμη και νόημα σε ότι έχεις βάλει σκοπό.
Tώρα στο wirelessemporium.com



17 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ υλικό για μελέτη! Έριξα μια γρήγορη ματιά στα κείμενά της, μ' αρέσει ο τρόπος που γράφει, άμεσος και κατανοητός, θα την ξεψαχνίσω κι εγώ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Βρήκα ανταπόκριση κι όλας? Ελπίζω να πέτυχες το κείμενο ολοκληρωμένο γιατί το ανεβακατέβασα 2-3 φορές για κάποιες διορθώσεις! Εσύ, είσαι που με έκανες και ψάχνω να βρώ φιογκάκι από χτες. Θα σου στείλω να μου πεις τη γνώμη σου! Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Όλα αυτά τα άτομα που γνωριζεις και αυτά που σου συμβαίνουν είναι επειδή βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο .Είναι εκεί για να σου δώσουν απαντήσεις!!!JUST DO IT!!!
    καλό βράδυ!!!καλή επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα η Jessica και το μπλογκ της, αλλά το ίδιο και το δικό σου!
    Χάρηκα που σε βρήκα λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα πραγματα μας εγραψες!!ειναι πολυ ωραιο να εμπνεεσαι απο καποιον και να βρισκεις την δυναμη που κρυβεις μεσα σου!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, με μάγεψε η συγκεκριμένη! Σπάνια έχω νιώσει έτσι! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Με μια γρηγορη ματια και μαθαινοντας την καλυτερα μεσ απο το περιεκτικο ομορφο δικο σου κειμενο, θελω να σε ευχαριστησω που μοιραστηκες μαζι μας την εμπνευση σου και ότι χαίρομαι πααααρα πολύ που ψάχνεσαι μεσα σου. :) Μερικες φορες ειναι πολυ μεγαλο ζορι, αλλα όσο περισσότερο ασχολουμαστε αληθινα και βαθιά με το μεσα μας, τόσο σπουδαιότερα είναι τα μονοπάτια στα οποία περπατάμε στο μέλλον ;) Been there, done that! Και ειμαι ευγνωμων γι αυτο, οσο κι αν δυσκολευτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς Σοφία μου! Πράγματι μεγάλο το ζόρι (θα σου πω όταν βγω από εδω μέσα). Τι να σου πω, έφαγα απίστευτο κόλλημα με την συγκεκριμένη σούπερ-ταλαντούχα επαγγελματία δημιουργό και ήθελα τόσο πολύ να το μοιραστώ (share your likes δεν μας λες και εσύ?) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Φιλέναδα τι υπέροχη καλλιτέχνιδα ανακάλυψες!! Δεν μπήκα να διαβάσω τα κείμενά της, αλλά μέσα από τις δικές σου λέξεις καλύφθηκα. Χαίρομαι που βαδίζεις στο σωστό δρόμο και ανυπομονώ να μας παρουσιάσεις τις εκπλήξεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη "χαρούμενη" φίλη! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και δεν πειράζει, μου αρκεί πολύ που σε κάλυψα εγώ και δεν χρειάστηκε να δεις περισσότερα. Καλό μήνα! Όλα στην ώρα τους....

      Διαγραφή