Σελίδες

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΑ : "Ευγενής άμιλλα"

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, 100% ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΑΡΘΡΟ

Όχι, δεν έχω στερέψει από ιδέες. Σας παραπέμπω σε νεοσύστατο (επίσης) blog, της co-blogger και φίλης "For my friends" γιατί μου άρεσε το παρακάτω άρθρο της. Τα σχόλια η καθεμιά, από μέσα της.

"Καθαρίζω άρα υπάρχω ή μήπως όχι? "

 

Με αφορμή τις συνηθισμένες πλέον δουλειές του σπιτιού που με έκαναν να χάσω την πρωινή μου Σαββατιάτικη βόλτα με παιδιά και σύζυγο, το σημερινό μου post είναι αφιερωμένο στις Νοικοκυρές αλλά και στους συντρόφους αυτών! Στην υγεία μας!

Δουλειές δουλειές δουλειές!  Έρχεται Σαββατοκύριακο και αντί να ξεκουραστούμε, καταπιανόμαστε με χιλιάδες μκρο και μεγαλοδουλειές του σπιτιού και χάνουμε πολύτιμο χρόνο με τους δικούς μας ανθρώπους. Και δηλαδή αν το σπίτι μας είναι ΤΕΛΕΙΟ θα μας δώσει κανείς το βραβείο της Καλής Νοικοκυράς?  Η' μήπως δεν θα ξαναγίνουν όλα χάλια σε λίγη ώρα, ειδικά αν έχουμε παιδιά? Δεν εννοώ φυσικά να τα παρατήσουμε όλα και να γίνουμε ρεμάλια. Υπάρχει και η μέση λύση.  Το σπιτάκι μας καθαρό όσο πρέπει (κουζίνα, τουαλέτα, πάτωμα και λίγη τακτοποίηση) και τα υπόλοιπα άλλη φορά. Δεν χρειάζεται να πλένουμε τα μπαλκόνια κάθε μέρα/βδομάδα, μπορούμε απλά να τα σκουπίζουμε (+οικονομία).  Δεν χρειάζεται να ξεσκονίζουμε ολημερίς.  Τι κι αν έχουν λίγη σκόνη τα έπιπλα.  Μην σας πρήζω με αυτά, εσείς τα ξέρετε καλύτερα.
............


Λυπάμαι φίλοι μου, αλλά δεν σας είπα οτι η αναδημοσίευση είναι αποσπασματική.  Επειδή, μου αρέσει ο τρόπος γραφής της blogger και επειδή ξέρω πολύ καλά οτί είναι άνθρωπος με ενέργεια, οξύ πνεύμα και αστείρευτο χιούμορ , παραπέμπω και εσάς να την γνωρίσετε και να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου.  Αν μη τι άλλο, στο συγκεκριμένο post τα λέει κάτι παραπάνω από καλά.


please visit :

http://dimitranik.blogspot.gr/2012/09/blog-post_22.html

1 σχόλιο: