Σελίδες

Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

Get Social -Part 1


Mε αφορμή το 2ο "Social Media Conference '13" που έγινε χτες και αφού έχω ήδη καταναλώσει γερή ποσότητα καφέ, σας παρουσιάζω τα σημαντικότερα, για εμένα, σημεία της παρουσίασης.

Οι ομιλητές ήταν αρκετοί και μίλησαν από 10' μίνιμουμ εώς 40' μάξιμουμ o κάθε ένας. Κάλυψαν αρκετά παραστατικά και ουσιαστικά τα θέματα τους και βοήθησαν επαγγελματίες και μη, να έρθουν λίγο πιο κοντά στον κόσμο των Social Media.

Ξεκινάω από τον τελευταίο ομιλητή. Γιατί? Γιατί η εικόνα να μιλάει από μόνη της!

  
" Social Media and the mobile photography evolution" 
 Dirk Singer (Ιδρυτής, Rabbit)
 
Τί να πούμε όταν η εικόνα "μιλάει" από μόνη της ?

  •  Spot the difference.
 "The mobile is the most important technology in life except possible the respirator (αναπνευστική μάσκα)" Dong Grinspan (Say Media) SXSW 2013.

Αναλογιστείτε πόσα πράγματα / λειτουργίες κάνει ένα κινητό σήμερα (μόνο αυγά δεν κάνει, ακόμη τουλάχιστον). Σου έχει χάρτες και σε καθοδηγεί, σου βγάζει φωτογραφίες, συνδέεσε στο ίντερνετ, έχεις εικόνα και βλέπεις αν θες αυτόν που μιλάς....και όσο πιο "σύγχρονο" τόσο οι λειτουργίες δεν έχουν τέλος.

Σύμφωνα με έρευνα, το να κάνεις τηλεφώνημα από το κινητό σου είναι η 5η κατά σειρά δραστηριότητα με αυτό. Οι 4 πρώτες, ποιές είναι?
  1. Πλοήγηση στο ίντερνετ.
  2. Get Social κατά βάση fb.
  3. Ακούω μουσική.
  4. Παίζω παιχνίδια.
  5. Ε, ας κάνω και κάνα τηλέφωνω όσο περιμένω ....(όπου μπορεί να περιμένεις και αφού προηγουμένως έχεις κάνει τα τέσσερα προηγούμενα).
  6. Στέλνω και κάνα mail πού και πού.
  •  Η φωτογραφία προηγείται του προιόντος. 
Σύφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές αγοράζουν on line προιόντα με βάση την φωτογραφία.

Σύγχρονες πλατφόρμες σχετικά με αυτό είναι εκτός από το tumblr και το Pinterest και το Snapguide (όπου σε καθoδηγεί βήμα-βήμα, σαν να σου λέει μια ιστορία πώς να κάνεις κάτι, για παράδειγμα ένα γλυκό).

  • Gifs, συγκράτησε την λέξη γιατί θα την ξανα ακούσεις.
 Αρχικά νόμισα πώς ο ομιλητής έκανε λάθος στην ορθογραφεία. Gifts εννοεί σκέφτηκα?     

Gifs are "the political cartoon of our generation....in the past people were making cartoons for the New Yorker. Now, maybe they are making gifs" (τάδε έφη γνωστή Νεουορκέζα δημοσιογράφος που δεν πρόλαβα να συγκρατήσω το όνομα. Μην γελάς, ένα μπλοκάκι γέμισα με σημειώσεις και που να προλάβεις slide που ανεβοκατέβαιναν και ομιλητές που έτρεχε η γλώσσα τους).

Με την ευκαιρία. ήξερες ότι το Twitter προωθεί δική του υπηρεσία το Vine? (animated gifs you create from mobile video και είναι το instagram του twitter).


" Στα Social Media κάνε την πάπια" (ναι, καλά κατάλαβες)
 Χρήστος Ντόκος (Curator of Digital Relations, Re/direct)

Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. Μην βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα.

 Na κάνεις την πάπια σημαίνει :
"Be like a duck. Calm on the surface but always padding like the duckness underneath" (Michael Cain, ναι ο Αμερικάνος ηθοποιός).

Tόσο σύντομο και περιεκτικό το μήνυμα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Tελευαταίο για σήμερα (μην περιμένεις μια παρουσίαση 10 ωρών να βγεί σε 30 σειρές)

" Α quest for a different approach"
 Γιώργος Βαρέογλουusiness Development Director, Mindworks)


Κάνεις διαγωνισμό στο FB? Παράλληλα με τον δικό σου τρέχουν άλλοι 200-300 διαγωνισμοί. Έλεος! (αυτό το λέω εγώ).

Κυρίως όταν το προιόν που πουλάς δεν έχει καμία σχέση με το δώρο που δίνεις.

Έαν για παράδειγμα πουλάς μπανάνες, αποδέξουτο και συνέχισε να πουλάς τίμια τις "μπανάνες" σου.

Για να καταλήξεις να μπεις σε μια κλήρωση πρέπει να κάνεις click on add, like, log in to app, allow permission, engagement, να δώσεις contact details και τελικά να σου εμφανιστεί ένα auto buzz ότι η συμμετοχή σου είναι έγκυρη. Μα σου πήρε τόσο χρόνο! Άξιζε?

H Mindworks πραγματοποίησε για λογαριασμό της Vodafone και της κάρτας τηλεφώνου CU ένα τρελά ενδιαφέρον Concept με τη μορφή κινουμένων σχεδίων.

Re-tell your story. Ξέρετε...από αυτά που είναι του στυλ μου.
    
Κατάφερε με μόλις 300 ευρώ budget να κερδίσει 400 Κ (400,000) users σε 48h. Απίστευτο?

Κι όμως με ήχο + βίντεο , άφησε τους fans να πουν διαφορετικές ιστορίες και να τις κάνει cartoon (πάλι στο στοιχείο μου).

 Eτσι λοιπόν καταλήγουμε πάλι στο να είσαι δημιουργικός γιατί σήμερα οι εταιρίες θέλουν measurable impact με low budget cost.
                              *

Βy the way, (σόρυ για το τόσο αγγλικό σήμερα αλλά είναι λόγω ορολογίας) αλλά χτες γνώρισα και τη Χρύσα και περάσαμε όλη τη μέρα μας δίπλα-δίπλα.

Mεταξύ των break και του μεσημεριανού, ανταλλάξαμε επαγ. εμπειρίες, απόψεις και καταλήξαμε να ξανα βρεθούμε. 
                              *

Και κάπου εδώ "Social Media Conference '13" συνεχίζεται...

 

 

  
       



17 σχόλια:

  1. Τι είπες τώρα...συγκρίνεται το κινητό με την αναπνευστική μάσκα;;;
    Δεν κατάλαβα τι είναι τα Gifs. Πειράζει;;;
    Αυτό με την πάπια του φοβερού Michael Cain πολύ μου άρεσε!!! Έτσι είμαι και εγώ. Βράζω εσωτερικά!! Χα χα χα.
    Και όλες οι συμβουλές που μας έδωσες και κρατουσες σημειώσεις. Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πραγματική blogger και βρίσκεις χρόνο, μέσα στα αμέτρητα, χιλιάδες, εκατομμύρια πράγματα που κάνεις κάθε μέρα (όλη μέρα) και απαντάς και σχολιάζεις και κάνεις focus στην κάθε ανάρτηση! Αποφεύγω να απαντήσω για τα gifs ...όπως θα κατάλαβες! χα-χα! Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή

  2. Με προβλημάτησε η ατάκα με την πάπια: μήπως τελικά έμμεσα θέλει να επισημάνει και τους κινδύνους των social media;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαραντίνα! Εξαρτάται πώς εννοείς πιθανούς κινδύνους. Το συνέδρειο κατά βάση απευθύνονταν σε επιχειρήσεις που ήθελαν μέσω των social media να προωθήσουν to brand / προιόν τους. Κάλυπτε ένα ευρύ φάσμα οπτικών και αναφέρονταν και σε άλλα θέματα που δεν έθιξα (γιατί επί της παρούσας δεν με ενδιαφέρουν) όπως το να απευθυνθείς σε digital agencies (ousource) και να τους αναθέσεις τη δουλειά των social media. Μήπως έγω δεν σου εξέφρασα κάτι σωστά? Σε φιλώ (και την κόρη μαζί)

      Διαγραφή
    2. Σόρυ..Μαριαντίνα...(μετά το πρόσεξα) Μαραντόνα θα σε κάνω σε λίγο, για να μην πω Μαντόνα! (δεν νομίζω να σε χαλάει)

      Διαγραφή
    3. Ok, τώρα που μου εξήγησες τους στόχους του συνεδρίου, την κατάλαβα διαφορετικά την ατάκα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Χαχα, μην ανησυχείς δεν το είχα προσέξει!

      Διαγραφή
  3. Οι φωτογραφίες πράγματι είναι το α και το ω (οπότε ξέρεις από χέρι ότι εγώ αναρτώντας μόνο δικές μου είμαι χαμένη από χέρι!!!χαχαχα)Πάντως στο συνέδριο έχω δηλώσει εργαστήριο φωτογραφίας!
    Έτσι είναι όπως τα λες. Οι μεγάλες εταιρείες προωθούν ένα προϊόν και δεν είναι λίγες οι φορές που η ποιότητα της φωτό είναι πολύ καλύτερη από το ίδιο το προϊόν. Γενικότερα τα social είναι μια τεράστια αρένα (η φωτό με την πάπια πολύ εύστοχη), στην οποία όλοι δείχνουν cool και κυριλέ και από πίσω ο κακός χαμός. Προωθούνται μεγάλα συμφέροντα. Μην πας μακρυά. Πάρε παράδειγμα το DIY. Πέρα από την οικονομική κρίση, νομίζεις ότι είναι τυχαίο τόσος ντόρος να φτιάχνει ο κόσμος μόνος του τα πάντα όλα? Δεν είναι. Με αυτό τον τρόπο προωθούν υλικά που πριν δεν ήταν δημοφιλή εκτός κι αν ήσουν του επαγγέλματος. Μικρές εταιρείες γίνονται γνωστές και βελτιώνουν τις πωλήσεις τους και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Όπως και δεν είναι τυχαίο ότι πολύ εύκολα και ο πιο ανίδεος μπορεί να φτιάξει site. Πριν 7-8 χρόνια ποιος είχε blog? Σήμερα? Τες πα, το θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση και έχει πολλές παραμέτρους. Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου πώς το θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση (και έχεις δίκιο για όλο το ντόρο γύρω από το DIY. Τυχαίο? Δεν νομίζω. Ανταποδίδω το φιλί και χάιρομαι που σου έβγαλα αυτόν τον καταιγισμό!

      Διαγραφή
  4. πρεπει να ηταν πολυ ενδιαφερον το συνεδριο...δεν μπορω να πω οτι καταλαβα πολλα αλλα ενταξει..χαχα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον και αυτό ακριβώς θέλω να πω. Εάν κάποιος νομίζει πώς του αρέσει και θα τον ενδιάφερε (για του χρόνου τώρα) άξιζε το κάθε λεπτο (του ευρώ) που πλήρωσα! Μίλησαν τόσοι ειδικοί στο χώρο (και κυρίως από το εξωτερικό που βλέπεις πόσο πραγματικά μπροστά είναι άλλες χώρες) που στο τέλος αναρωτήθηκα και εγώ: "Πού πάω?". Πάντως οι εντυπώσεις μου, είναι οι καλύτερες!

      Διαγραφή
  5. Συγνώμη φιλενάδα αλλά έτσι όπως τα έγραψες ήταν σαν να βιαζόσουνα... Τελικά είπες πολλά αλλά εγώ δεν κατάλαβα πολλά! Δεν τα ξαναπαίρνεις από την αρχή να μας τα κάνεις πιο λιανά;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, νομίζω ότι με μπέρδεψες. Ένιωσες ότι τα είπα βιαστηκά ή ότι είπα πολλά? Η αλήθεια είναι πώς όντως ήταν πολλά αυτά που άκουσα και σημείωσα και ξεκινώντας την ανάρτηση συνειδητοποίησα πώς δεν χωρούσαν με ΤΙΠΟΤΑ σε ένα μεμονωμένο post. Προσπάθησα και ετσίασα στα ποιό ενδιαφέροντα σημεία κατά την άποψη μου και αυτό θέλησα να δώσω. Συν, την προσωπική μου εκτίμση ότι άξιζε και αν είναι, κάποιος να το σκεφτεί για του χρόνου, να πάει και κάτι παραπάνο θα δει και θα ακούσει.

      Διαγραφή
  6. Εγω παλι γιατι δεν καταλαβα τιποτα οεο; Ξανθια ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ, είσαι μέσα στοα social media (και εσύ) και τα πας μια χαρά. Ποιός δεν καταλαβαίνει? Εμένα άλλα μου λένε οι αλλαγές που κάνεις στο μπλόγκ σου και πολύ μου αρέσει που πειραματίζεσαι με χίλια μύρια ηλεκτρονικά κουμπιά! I love it!

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα, Κατερίνα, Γεωργία, μην ανησυχείτε, ούτε εγώ κατάλαβα.
    Γιάννα μου, ούτε εγώ κατάλαβα και πάρα πολλά. Θα το ξαναδιαβάσω πιο προσεχτικά. Μπορεί να φταίει που είμαι πάλι ολίγον τι ψιλοχάλια (βήχας, συνάχι, κλπ) και ανυπομονώ να πάω σπιτάκι μου να κοιμηθώ. Μου λείπει ύπνος και υπολειτουργώ.

    Σημασία έχει πάντως ότι σε βοήθησε το συνέδριο, έμαθες πράγματα και τα πέρασες όμορφα. Έκανες και το PR σου.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά Άσπα (πάλι άρρωστη η μικρή και κόλλησες?). Οκ, take your time και καλή αναπάυλα και ξεκούραση! Χα-χα, όντως έκανα και PR!! και ναι πράγματι πολύ μου άρεσε. Όπως είπα μέσα από την ανάρτηση θέλω να ενθαρρύνω αν κάποιος έχει κάτι ακούσει και το σκέφτεται να πάει! Σε φιλώ με τη σειρά μου και περαστικά!

      Διαγραφή