Σελίδες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Σε 7 Συνεδρίες...Περδίκι !


Με έχει πιάσει μια ακατάπαυστη επιθυμία να γράφω. Γράφω από εδώ, γράφω από εκεί

Αφού περνάω αρκετές ώρες στον υπολογιστή είτε σχεδιάζοντας, είτε διαβάζοντας έχω την ανάγκη να πω δυό κουβέντες, βρε αδερφέ !

Πηγή Pinterest.


Είμαι σε μια φάση ερωτοαπαντήσεων (εγώ κι όλη η Ελλάδα !).  Το ψάχνω περισσότερο και σχολούμαι περισσότερο.  Για παράδειγμα στους 8 μήνες που διατηρώ αυτό το blog και με εξαίρεση τους μήνες Νοέμβριο-Ιανουάριο που βρήκα δουλειά και δεν κατάφερα να ανταποκριθώ δεόντως, αμέσως μετά επανήλθα δυναμικά. Η δουλειά ήταν αρκετά εξαντλητική και αφόρητη, με πολύ λίγα χρήματα σε σημείο που αποχώρησα οικειοθελώς (φαντάσου τι έζησα και υπόψη ΔΕΝ ΤΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ αλλά είναι που προτιμώ να εργάζομαι ). 

Και επειδή όταν αφιερώνεσαι σε κάτι με αγάπη, έρχεται συνήθως και η ανταπόκριση άρχισαν και τα βραβεία  (και άλλα προηγούμενα και άλλα) και νιώθω πώς επιτέλους κάτι ΓΙΝΕΤΑΙ.

Αναθεωρόντας τις κατηγορίες μου διαπίστωσα ό,τι υπάρχουν αυτές που γουστάρω με 1000 όπως τα trends, best buy, thoughts, fashion, friends υπάρχουν αυτές που είναι demi (season) όπως bookstory, weekend time......& Στο Ντιβάνι. Για τις αδιάφορες δεν θα αναφερθώ. Με τον καιρό θα εκλήψουν αφού βλέπω ξεκάθαρα τι προτιμώ και με αυτό θα ασχοληθώ.

Χα! Στο Ντιβάνι !.....Μακάρι να είχα χρήματα να κανακεύσω τον εαυτό μου και να βασανίζω κάποια ειδικό.  Επειδή όμως δεν είχα, έχω χρήματα για αυτό το σκοπό μοιράστηκα μαζί σας καίριους προβληματισμούς σε 7 μόλις Συνεδρίες. Στο Ντιβάνι δηλαδής.

Χτες βράδυ καθώς έκανα μπάνιο συνηδειτοποίησα ό,τι εδώ και καιρό δεν έχω αναρτήσει κάποιο βαρυσήμαντο προβληματισμό.  Ρε μπας και "γιατρεύτηκα ?" σκέφτηκα. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι ? (το ξανα λέω για τα νέα μέλη, ό,τι έδω και ενάμιση χρόνο ανήκω στον πληθυσμό που ψάχνει αρημανιώς για κάποια εργασία και πασχίζει για αυτό πηγαίνοντας σε 17 interviewσ μέχρι στιγμής.  By the way, σας παραπέμπω στην άκρως απολαυστική ανάρτηση της Λίνας #the job interview project για να χαμογελάσετε ! ).

Ανοίχτηκα...στο θέμα μας. Λοιπόν....

  • Στην 1η Συνεδρία σας ξεκίνησα light με το "Open Sesami " και μοιράστηκα τον προβληματισμό μου σχετικά με το θέμα Καριέρα-Οικονομία. Κλίκ εδώ
  • Στην 2η Συνεδρία πέσαμε πιο βαθιά και είδαμε ό,τι όταν "Ο Λύκος δεν είναι εδώ " η Κοκκινοσκουφίτσα (συγκεκριμένα εγώ) τα κάνει μαντάρα ! Δες εδώ .
  • Στη 3η Συνεδρία...Αααα "Το εγκώμιο της Απραξίας " και το πότε θα κάνω παιδί που με κυνηγάει ακόμη. Εντάξει, εντάξει από καλή πρόθεση ασχολούνται όλοι. Το δέχτηκα ! Εδώ .
  • Στη πέρνω τα πάνω μου και αρχίζω να εμπνέομαι από άλλους ανθρώπους και έρχομαι πιο κοντά σε αυτό που θέλω και ξέρω να κάνω. Δες και διάβασε εδώ .
  • 5η Συνεδρία και χράπ μια ψαλιδιά και μαλλί μακρύ bye, bye (θα έγινε προφανώς κάποιο ποστίς ή extenstions που κάποια άλλη θα ακριβοπλήρωσε γιατί και βαρύ μαλλί έχω και καλή ποιότητα τρίχα). Γιατί ? Μα γιατί "Όλα αλλάζουν, εγώ γιατί Όχι ?", Το μετάνιωσα ? Ποτέ ! Δες κι αυτό .
  • 6η Συνάντηση. Ωωωω! Εδώ είναι από τα ωραία που πλέον και αφού διάβασα ό,τι για να προχωρήσεις στο επόμενο κεφάλαιο, πρέπει να σταματήσεις να διαβάζεις ξανά και ξανά το τελευταίο (you tell me!) έδωσα τις "Ευχαριστίες " μου και συνήλθα. Μια για πάντα ! Here .
  • 7η ? Λιτή και περιεκτική (όπως συνήθως είμαι και εγώ, μην κοιτάς το σημερινό λογύδριο). Μετά από τόοοσο καιρό εσωτερικών αναζητήσεων ξέρω πολύ καλά "Τι δεν χρειάζομαι". Εδώ, εδώ .

Το τελευταίο αυτό (το 7ο) έρχεται πρώτο στην προτίμηση σας και αυτό σημαίνει, είτε ό,τι και εσείς ξέρετε τι δεν χρειάζεστε, είτε ακόμη το ψάχνετε.


Resume ?

Creativity works ! Για μένα τουλάχιστον. Που δεν είμαι ούτε απλός, ούτε εύκολος χαρακτήρας. Εγώ αυτό νομίζω (πώς είμαι απλός και εύκολος χαρακτήρας) αλλά αφού όλοι οι άλλοι (που με ξέρουν καλά) λένε το αντίθετο....εμπιστευτείτε του άλλους !!! Τι να πω......

Εγώ σε 7 Συνεδρίες ......ΕΓΙΝΑ ΠΕΡΔΙΚΙ !!!!!!

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, όλοι όσοι ψάχνετε το δρόμο σας (και περνάτε πολλές ανηφόρες-κατηφόρες )να μην χάνετε την πίστη σας και όλα ΓΙΝΟΝΤΑΙ !

 












17 σχόλια:

  1. Να και κάποιος που θέλει να γράφει... Εγώ στον αντίποδα αυτή τη φάση.. Που θα μου πάει θα το ξεπεράσω...

    Σε 7 συνεδρίες και είσαι καλά??? Πολύ light είσαι εσύ.. Εγώ φοβάμαι πως απαξ και κάτσω στο ντιβάνι δε θα ξανασηκωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι απλά απολαυστική!το θεμα εργασία είναι πλεον το πρώτο θέμα συζήτησης...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τσ' υγείες σας και περαστικά μου! Βαστάει χρόνια τούτη η κολώνια κι έτσι τρελά... με αποφεύγει πλέον το ντιβάνι το δικό μου! Αλλά, έχουμε μέλλον, πού θα πάει, θα στρωθώ! (σε 7 περδίκι, ε; Βρε μήπως να έρθεις κι από εδώ καμιά βόλτα; χε χε!)

    Φιλιιιιιιί!!!
    Καλό ΠΣΚ!
    ='ο'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. paw na diavasw ta 7 link!!!!!!!!paizei meta na xreiazomai egw psuxanalusi!!hahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι έχω πολλούς προβληματισμούς! Θα χρειαστώ και εγώ πολλές ...ψηφιακές συνεδρίες για να θεραπευτώ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω παλι ειμαι μια χαρα! χρειαζομαι μονο μια συνεδρια και τελος! αλλα με 14 διαφορετικους ψυχολογους! επομενως τι κανεις τοτε;;; μαζευεις 14 κολλητες και αλλοπαρμενες, λες τον πονο σου, λαμβανεις 14 διαφορετικες απαντησεις, ειτε που γιατρευεσαι είτε που αποτρελαινεσαι και ησυχαζουμε αμφοτεροι! αμ πως!


    σμουτς by the way, δεν σε φιλησα σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου Γιάννα για την αναφορά σου!! (χοροπηδάω από την χαρά μου η αλήθεια είναι) Η δική μου έμπνευση για την ανάρτηση ήρθε μέσα στο μετρό καθώς πήγαινα στο interview! Και να τώρα τι έπαθα που είμαι ανάμεσα στα νέα μέλη και έχω πολύ μελέτη να κάνω και για τα 7 Post!! Θα παραμελήσω το blog μου, χαλάλι όμως γιατί αποτελείς έμπνευση!!
    Mα πόσο σε νιώθω δν φαντάζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου ευχομαι αρχικά τα καλύτερα μέσα απο την καρδιά μου. Μετά απο μια καταιγίδα βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο και απο ότι φαίνεται βγήκε και το δικό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 7 συνεδρίες;; 7 ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ;; Από που να το πιάσω και που να το αφήσω;; Χα χα. Καλύτερα για καφέ με το παρεάκι, ή μια βόλτα στην εξοχή. Με προβληματίζει που ανοιγόμαστε τόσο πολύ σε ένα άψυχο υλικό, στο ίντερνετ...

    Χαιρετισμούς από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι τους θες τους ειδικους οταν εχεις τοσες ειδικους,εμας δηλαδη(γκουχου)να μας μιλας για οτι σε προβληματιζει;;φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσψ με τη Μαχη.Τα αποτελεσματα είναι εγγυημένα. Η που σε αποτελειωνουν ή που οι αλλοι σκιζουν τα πτυχία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ολα γινονται... μεχρι και του σπανού τα γένια (ειναι και της μόδας) χα χα!
    Καλη εβδομάδα κορίτσι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ladies ευχαριστώ! Μετά από ολιγοήμερες μίνι διακοπές απαντώ σε όλες μιας και η σύνδεση εκεί ήταν φριχτή και σερνόνταν. Τόσες μέρες, μου λείψατε και θα επανέλθω συντομα με post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά το νούμερο '7' όντως έχει κάτι το...μαγικό! (όπως θα έλεγε και μία καλή μας φίλη)
    Επιβεβαιώνεις ότι blogging is cheaper than therapy, Γιάννα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To 7 τυχαίνει να είναι και το αγάπημένο μου νούμερο, βάση αριθμολογίας! Σε φιλώ πολύ γλυκά αγαπημένη μας Ασπασία (και των 14 ! )

      Διαγραφή