Σελίδες

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Brand new me!

Για όσους δεν επισκέπτεστε το blog για πρώτη φορά, ε ναι, ανανεωθήκαμε!

Μετά από παρότρυνση της blogoφίλης Έυας -Bits and Pieces, (και την ευχαριστώ πολύ για τις ουσίας συμβουλές που έδωσε) αποφάσισα να κάνω ένα ρετούς στο ιστολόγιο μου (πάντα για το καλύτερο).

Ο λόγος είναι ότι όπως έχω ήδη εκμυστηρευτεί , όταν πρωτοξεκίνησα μου φάνηκε πιο εύκολο να στήσω κάτι με αφορμή κάτι άλλο που ήδη μου άρεσε (και αυτό ήταν της Christina D. ). Είχα που είχα να πειραματιστώ με χίλια δυό , προσπάθησα να το κάνω όσο το δυνατόν πιο εύκολο (για μένα).

To προηγούμενο όμως "πρότυπο" Blogger αποδείχτηκε λιγότερο "φιλικό" και πολλές φορές δύσχρηστο ακόμη και σε μένα. Ειχε πολύ λιγότερες εφαρμογές διαθέσιμες και αργούσε αρκετά να φορτώσει. Έτσι δεν επέτρεπε σε μένα να το εξελίξω και σε εσάς είτε να περιηγηθείτε, είτε να γίνετε μέλη.


Το τριγυρίζω μέρες τώρα και δεν είναι και η μοναδική αλλαγή που κάνω τον τελευταίο χρόνο.

Εξάλλου κάθε αλλαγή, είναι μια νέα ευκαιρία για ανάπτυξη και αντιμετωπίζεται ευχάριστα όταν την επιδιώκουμε.

Οι αλλαγές που μου συνέβησαν τον τελευταίο χρόνο, άλλαξαν την καθημερινότητα και τον τρόπο ζωής μου, που δεν θα κολλήσουμε σε ένα διαφορετικό πρότυπο blogger!

E, και εάν δεν βγει καλό δεν θα σκάσουμε κι όλας. Εδώ είμαστε για να πειραματιστούμε, να μάθουμε και κυρίως να περάσουμε καλά!  Οι μικρές αλλαγές ή ‘ανανεώσεις’, βοηθούν να τολμήσουμε σημαντικότερες αλλαγές και μπορεί αυτό να με πάει κάπου άλλου.  Θα δείξει.

Ήδη έχω μάθει πράγματα. Γιατί στην ουσία "η αλλαγή" δεν προκύπτει από τη μια μέρα στην άλλη. Έμαθα να ζητάω την γνώμη των άλλων, να ανοίγομαι λίγο περισσότερο, να εμπιστεύομαι λίγο περισσότερο, να δείχνω υπομονή και επιμονή.

Για τους νέους αναγνώστες, σας εύχομαι "καλή περιήγηση"  και καλός να μας ξαναέρθετε, brand new αλλά στην ουσία η ίδια!

Ο δεκάλογος της Blogolicious Editoriolista :

  1. Θα προσπαθώ για το καλύτερο του blog μου και δεν θα επαναπαύομαι.
  2. Θα ζητώ τη γνώμη και θα ακούω τι μου λένε (ακόμη και εάν είναι αρνητικό).
  3. Θα πειραματίζομαι και θα βελτιώνομαι μέρα με τη μέρα (το περίμενα μήπως εγώ ότι θα κάνω blog? ).
  4.  Θα είμαι επιλεκτική στα θέματα και δεν θα βάζω αρπακολιές (ούπς, μπορεί να έχω τρέξει κανα-δυό ποστ.....στο παρελθόν πια).
  5. Θα προσπαθώ να βρίσκω ενδιαφέροντα θέματα (όσο μπορώ).
  6. Θα μοιράζομαι τις σκέψεις μου και με άλλους, καινούριους φίλους.
  7. Θα παραδειγματίζομαι από ανθρώπους που ταιριάζω περισσότερο και θα ακολουθώ.
  8. Θα έχω μέτρο.
  9. Θα αφιερώνω "ποιοτικό" χρόνο σε αυτό το εγχείρημα μου.
  10. Δεν θα ξανα πιέσω γνωστούς και φίλους να γίνουν μέλη (η εμπιστοσύνη είναι κάτι που χτίζεται).

Ούφφφφ, τελείωσα! Μου επιτρέπετε να κλείσω (ανανεωμένη και ικανοποιημένη) γιατί έχω να στείλω και ένα προσωπικό mail στην Εύα, για να την ευχαριστήσω.



Και εμείς, εδώ είμαστε τα ξανα λέμε.

 Kαι σε πείσμα της Δευτέρας.....








6 σχόλια:

  1. Καλορίζικο αγαπημένη μου!!!!! Ατιμούλα, δεν με είχες ενημερώσει για τα καινούρια σας "ρουχαλάκια"!!! Μου αρέσει πολύ η αλλαγή του στυλ και του στησίματος!!! Πολύ πιό εύκολο και άμεσο, γρήγορο να το διαβάσεις και να το εξερευνήσεις. Πολύ μαυρίλα όμως βρε φιλενάδα....ειδικά προς τα κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα σαι καλά! Ε, πρόλαβα? Δεν πρόλαβα!!Πρέπει να ανανεώσουμε το ραντεβού! Σε ευχαριστώ, πίστη φίλη!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαμά Κουκουβάγια Βέρα. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. Όλα καλά! Μόνο λίγο τα γραμματάκια...για εμάς που γερνάμε και δεν καλοβλέπουμε... χι χι!
    Πάντως, καμία σχέση! Θα τα πούμε και με mail προς το μεσημεράκι!

    Σε φιλώ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you! Ναι, αυτό με τα γράμματα το πρόσεξα και εγώ..θα το δουλέψω! Kisses

      Διαγραφή