Σελίδες

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

LET'S GO

Όχι εμείς δηλαδή εσείς και εγώ, φίλοι μου, αλλά εγώ ! (το λέω και το ευχαριστιέμαι).  Ή μάλλον "εμείς" (εγώ και ο πολυαγαπημένος μου "σύζηγος").



Το ξέρω ότι είναι Πέμπτη βράδυ αλλά για μένα το ΠΣΚ (Παρασκευβοσαββατοκύριακο) ξεκίνησε από το απόγευμα.

Θα σας αφήσω με την φωτογραφία της Παρασκευής, που λόγο εκτάκτου (ανάγκης) ταξιδιού θα την αναρτήσω από σήμερα.



Εξάλλου, η καλύτερη μέρα της εβδομάδας είναι η Παρασκευή (θα το αναλύσω σε μελλοντικό πόστ) και είναι μόλις ένα βήμα μπροστά.

Δεν καταλάβατε ? Προέκυψε ταξιδάκι αναψυχής (που ποτέ δεν λέμε όχι). Και όσο πιο αναπάντεχο, τόσο το καλύτερο.


Κάποιος θα ανανεωθεί και θα επιστρέψει με φρέσκιες ιδέες από Δευτέρα....(εγώ στα σίγουρα, εσείς δείτε τι θα κάνετε, τόσα Πάρκα υπάρχουν μην μείνετε μέσα).



Ευχαριστώ και καλοσωρίζω και τους καινούριους φίλους του Blog και από Δευτέρα τα ξαναλέμε.

Ξέρω ότι σκάτε να μάθετε που θα πάμε. Ένα θα σας πω, στο Ν.Μαγνησίας (χαιρετώ και την Εύα, την καινούρια φίλη από Βόλο).

Α! Είπαμε, προσωπικά σχόλια κομμένα! Όλα και όλα (ας μην λέμε όμως μεγάλα λόγια).

Καλό Σαββατοκύριακο!


4 σχόλια:

  1. Καλό ΠΣΚ λοιπόν φιλενάδα! Φύγε εσύ και άσε μας στην ψυχρή Αθήνα! Δεν ζηλευουμε όμως γιατί θα βρούμε ένα πάρκο να παμε. Σάμπως μέσα θα κάτσουμε??? Γέμισε μπαταρίες και γύρνα με ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Axaxaxa!!!
    Νωρίς το πήρα χαμπάρι!...
    Ελπίζω να πέρασες καλά στα μέρη μας. Εμ! Την άλλη φορά στείλε μήνυμα (στο mail) να πιούμε τσιπουράκι, όχι έτσι εξ' αποστάσεως...

    Σε φιλώ γλυκά! και συγχώρα με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή