Σελίδες

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ....Όταν ο Λύκος δεν είναι εδώ

....................... "Λύκε, λύκε είσαι εδώ?"

 

Πριν λίγο καιρό, έκανα μια πρωινή βόλτα στο καταπράσινο άλσος Βείκου.  Μόνη μου ή παρέα με το βιβλίο μου.

 

Η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε ήταν ότι βρισκόμουν στο δάσος. Και εκεί μου ήρθε το γνωστό "Λύκε, λύκε είσαι εδώ ?".

 

Έκανα τον συνειρμό με την Κοκκινοσκουφίτσα και τον κακό Λύκο. Μάταια προσπαθούσα να θυμηθώ το τέλος του παραμυθιού. Τίποτα.  Είχα κολλήσει στο σημείο που ο κακός Λύκος έχει καταβροχθίσει τη γιαγιά, έχει ντυθεί με τα ρούχα της και περιμένει να φάει και την Κοκκινοσκουφίτσα.

 

(Little Red Riding Hood/vintage border-Hand drawn, digital coloring) by Mushy.

Υποθέτω πως σε κάποια φάση της ζωής μας όλοι μας έχουμε συναντήσει και από έναν κακό λύκο.....

 

 Την λύση μου την έδωσε ωμά μια εργασιακή σύμβουλος όταν μου είπε ότι ο θυμός μου για πρόσωπα και καταστάσεις υπερκαλύτει στις συνεντεύξεις, τα φυσικά μου προσόντα και την εμπειρία και χάνω δουλειές. Μου συνέστησε να "γυρίσω πίσω" στο "πρόβλημα" και να το λύσω γιατί μόνο έτσι θα απεγκλωβιστώ και θα προχωρήσω.

 

 Έπαθα μεγαλύτερο σοκ. Ο "λύκος" που με κυνηγάει , με εμποδίζει και να βρώ δουλειά?

 

Μου πήρε μέρες να το χωνέψω και να το καταλάβω. Αυτό που γνωστοί και φίλοι δεν κατάφεραν να με συμβουλέψουν, μου το είπε μια άγνωστη.

 

Σήμερα κλείνω ένα χρόνο απόλυσης.  Το γεγονός αυτό μου στοίχισε αφάνταστα για πολλούς λόγους. Την άκουσα όμως την σύμβουλο και γύρισα πίσω "στο πρόβλημα". Τι βγήκε? Κατάλαβα ότι έρχεται μια λάθος στιγμή, κατάλαβα ότι δεν φταίμε εμείς για όλα και ότι δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε όλα. Ξαφνικά καταστάσεις και πρόσωπα, πήραν την πραγματική τους διάσταση και μίκρυναν.

 

Εγώ που τελικά έφταιξα? Είχα υπερ-επενδύσει και είχα συνδυάσει την "εικόνα" μου με τη δουλειά μου. Για αυτό έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Για να καταλήξω σήμερα (έστω μετά από έναν πολύ δύσκολο χρόνο) να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου και επαναπροσδιορίσω πολλά πράγματα. 

 

Και να σας πω? Στο τέλος του παραμυθιού ο κυνηγός σκοτώνει τον κακό Λύκο και σώζει την Κοκκινοσκουφίτσα !

Αυτό κρατήστε!

1 σχόλιο:

  1. Nα λοιπόν, που και οι κοκκινοσκουφίτσες τη θέλουν την ψυχανάλυσή τους! Μη σου πω κι οι...λύκοι!
    Είναι καλό που βρήκες τον τρόπο να 'μιλάς' με τον εαυτό σου και να τακτοποιείται μαζί το κάθε πράγμα στη θέση που του αξίζει.
    Όλα θα βρουν το δρόμο τους τώρα. Κι αν όχι... πάντα υπάρχει ένας Κυνηγός που μας βγάζει από τη δύσκολη θέση...

    Φιλί! και καλή συνέχεια...στο δάσος!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή