Σελίδες

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

So BAD so GOOD !

 Η κακιά Μάγισσα της Disney, Villains, θα νικήσει? 

Υπήρχε και θα υπάρχει το κλισέ ο καλός πάντα, να νικάει τον "κακό".  Κανένα παιδί δεν φαντάζεται την Τungled (την ξανθιά μακριμαλλούσα) ενώ πετάει τα μαλλιά από τον πυργο που είναι κλεισμένη γαι να τη σώσουν, να κόβονται και να γκρεμοτσακίζεται.  Και πιθανόν αυτό να είναι και το φυσιολογικό.

Όσο όμως ο μικρός γίνεται "μεγάλος", τόσο τον ιντριγκάρει το στόρυ των κατατρεγμένων ηρώων που έρχονται πάντα τελευταίοι και κατα ιδρωμένοι.

Μη μου πείτε, οτί αυτό που σκεφτήκατε είναι τα παραπανίσια κιλά γιατί δεν είναι εκεί το θέμα μας.


Και τελικά έρχεται η στιγμή που ο "κακός" δεν είναι πια τόσο "κακός" και σιγά τι έγινε και εάν η μάγισσα πήγε να δηλητηριάσει τη Χιονάτη?  Μήπως η κεντρικός ηρωίδα τρέφει τα καλύτερα αισθήματα για αυτήν?  Δεν ασχολείται γιατί δεν έχει χρόνο για τέτοια, αλλιώς θα σας έλεγα εγω.........

Cruela και ξερό ψωμί.

Αναλογιστείτε τη ζωή σας , πχ στο γραφείο.  Ο καλός θριαμβεύει πάντα? (μην ακούω βλακείες). Ο κακός σκάβει υποχθόνοια διαπλοκές και δημιουργεί σενάρια και επιβιώνει.  Ύπουλα και αόρατα, εξουδετερώνει τα καλά στοιχεία της φύσης (αυτούς που πιστεύουν στην αξιοκρατία ) και πέρνει την πρωτιά.

Οπότε, δεν είναι στάνταρ (για τον κόσμο των ενηλίκων μιλάμε εδώ) ότι ο καλός έχει ούτε πάντα δίκιο, ούτε ότι "νικάει".

Βέβαια, υπάρχει και το ρητό που όπως λέει και η Κ. μου ότι "η κατάρα είναι γαιδάρα και γυρνάει στον αφέντη της".

Μία από τις Μάγισσες......


Οπότε "καλοί" μου φίλοι έσεις αποφασίζετε!

Στο μεταξύ, μετά από πολύ σκέψω και προβληματισμό βρήκα τους αγαπημένους μου "κακούς" ήρωες.

Δεν ξέρω εάν είναι η ομορφότερη, είναι πάντως από τις πιο κακιές!


Ακόμα δεν έχω αποφασίσει.................Η κακιά Μάγισσα της Disney, Villains, θα νικήσει?





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου