Σελίδες

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Μία δεν είναι ποτέ αρκετή!

Bags 2013 (Είμαι pro-active, τι να κάνουμε?)

Hot New Fashion Trends 

Θα μου πείτε, μα εδώ καλά, καλά δεν έχουμε αγοράσει καινούρια τσάντα για το Χειμώνα και θα προβληματιστούμε για το Καλοκαίρι?

Μην το γελάτε φίλες μου!  Για το Χειμώνα μπορεί να μείνετε με την παλιά.  Είτε γιατί το budget δεν το επιτρέπει, είτε γιατί δεν υπολογίσατε καλά, είτε γιατί ποιός έχει διάθεση για καινούρια τσάντα.........

Εδώ όμως μιλάμε για καινούρια, ολοκαίνουρια Καλοκαιρίνη τσάντα που πάει με την ανανεωμένη διάθεση της εποχής, για να υποδεχτείτε το πολλά υποσχόμενα καλοκαίρι που θα ξανα έρθει...όχι και τόσο σύντομα.

Μιά "λίγο" τραβηγμένη εκδοχή της hulla hoop bag by Chanel.

Δεν θέλω "μα και μου".  Είσαστε λάθος!  Μιλάμε για το Νο1 αξεσουάρ, την ΤΣΑΝΤΑ, που μπορεί να απογιώσει ή και να χαντακώσει το ντύσιμο σας.  Και εξάλλου, δεν σας πήρα και από τα μαλλιά να αγοράσατε.  Ίσα, ίσα σας δίνω όλο το χρόνο (κυριολεκτικά, έχετε περίπου 8 μήνες, + ή -) για να ταίσετε (κρυφά, εννοείτε!!!σιγά μην σας καταλάβει ο σύζηγος!!!) το τροφαντό γουρουνάκι που πήρατε από τη λαική και που κρύψατε στη ντουλάπα ( με τα απορρυπαντικά ξέρω, τέλεια κρυψώνα )και θα "ταίζετε" όποτε και όταν μπορέιτε, μέχρι να σπάσετε, όταν έρθει η ώρα και να αποζημιωθείτε.

Εγώ πάντως, προσπάθησα.................

Σας τρόμαξα πρίν.  Μια πιο εμπορική εκδοχή για τον οίκο Chanel.


Salvatorre Ferragamo, αποχαιρετίστε τα μουντά χρώματα του Χειμώνα.
Φευγάτη, η "paper lunch" δερμάτινη τσάντα από τη Celine. 

Perfume bottle τσάντα απο τον οίκο Lanvin.



Eίδατε που σιγά, σιγά μπαίνετε στο mood? 

Θέλετε κι άλλο τώρα, έτσι?

Η τέλεια LBC (Little Black Clutch) αναφορικά με το LBD που ήδη αναφέραμε σε post(μη γελάτε φίλες μου, εδώ μιλάμε για επίσημη "ορολογία"). A! από τη Nina Ricci, ξεχάστηκα.


Jil Sander και μινιμάλ αισθητική.

Α να, και μια Dolce & Gabbana. 

Fendi : future classic από τον μετρ Karl.

Tι σας άνοιξε η όρεξη τώρα? Τώρα δεν έχει άλλο.  Προς το παρόν τουλάχιστον.

Αρχίστε να παχαίνετε το γουρουνάκι σας, εσείς και έχουμε μηηηήνες.

Να την ακούτε την blogolicious Editoriolista άλλη φορά.





7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην σε έπιασα με τα μαύρα φορέματα, σε έπιασα με τις τσάντες!

      Διαγραφή
  2. Γεια σας και καλως σας βρήκα!! Εγώ εχω λατρέψει την celine <3

    xx
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τσάντες!! Πρώτη φορά μπήκα στο blog σου κι έπεσα πάνω σε ποστ με τσάντες! Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Keep writing!! Σε ευχαριστώ και για το υπέροχο σχόλιο σου, στο blog μου, είσαι πολύ γλυκιά! Πολύ χαίρομαι όταν εμπνέω ανθρώπους να κάνουν κάτι όμορφο για τους ίδιους, αλλά και για μας τους υπόλοιπους!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You are warmly welcome! Τόσο χάρηκα που μπήκες, έγινες και μέλος μου, που αμέσως έγραψα ένα "100% ψαγμένο άρθρο" που θα ανέβει την Κυριακή! Είσαι παράδειγμα για μένα αισθητικής, ύφους και διάταξης blog!!!! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή