Σελίδες

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

'Ισα που προλαβαίνεις

design by me

Kαι εσύ και εγώ...νώρις το θυμηθήκαμε, τέτοια ώρα τέτοια λόγια....να δω πώς θα το σώσουμε ! Θα το σώσουμε?

Με ένα κάρω υποχρεώσεις, εκκρεμότητες, περίεργη διάθεση, άδειο πορτοφόλι (είπαμε τα απαραίτητα! Εμ, δεν είναι απαραίτητο και αναγκαίο ο έρωτας? ).

Δεν χρειάζεται να είσαι ερωτευμένος ή σε σχέση. Μπορεί να είναι και ένα δώρο για σένα, για την "πάρτη σου". Για ότι δεν πήρες την Πρωτοχρονιά και θέλεις και δικαιούσαι!

Γιατί δεν υπάρχουν λόγοι να γιορτάσει κανείς τον έρωτα! Γιατί δεν υπάρχουν "γιατί" γενικώς!

Γιατί έτσι.

Κοίταξε το όμως λίγο. Δεν χρειάζεται να τα σκάσεις (εκτός και εάν τα διαθέτεις).

Και εάν βρεις τίποτα καλό ,πες μου και εμένα!

9 σχόλια:

  1. Ένα φιλί και μία ζεστή αγκαλιά. Δεν κοστίζουν τίποτα, τα προλαβαίνεις ακόμη και την τελευταία στιγμή, είναι all time classic και είναι ό,τι πιο αυθεντικό και ειλικρινές δώρο μπορείς να πάρεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστήηη! "Δώρο" ανεκτίμητης αξίας, γιατί τα "ωραία πράγματα, δεν είναι πράγματα" που λέει και το κανάλι!

      Διαγραφή
  2. ενα ωραιο γευμα-δειπνο με κερια;ενα σοκολατενιο γλυκο;ενα αφρολουτρο για 2;; και αυτα βεβαια οχι μονο για την συγκεκριμενη μερα..!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός από τα ζουζουνιάρικα που προτείνει η φιλενάδα μου από το πρώτο σχόλιο...Ασπασία, θα φτιάξω ένα γεύμα ολίγον πιο ρομαντικό (όχι φασολάδα), θα φορέσω κάτι πιο θηλυκό (όχι την πυτζάμα που έχω από τα 15 μου με την τρύπα στο δεξί μπατζάκι) και θα τον περιμένω με πολύ πολύ καλή διάθεση (όχι με την γυναικεία μουρμούρα που έχω τις καθημερινές).
    Happy Valentine's day girls!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα βρε τρελοκόριτσο εσύ! Που μεταμορφώνεσαι σε μοιραίο θηλυκό όταν το απαιτούν οι περιστάσεις!Να δούμε τι θα μας βγει...Happy Valentine's day!

      Διαγραφή
    2. Δήμητρα συμφωνώ 100%. Ειδικά με την μουρμούρα..... Μόνο για σήμερα όμως ε; Μην παίρνει και πολύ θάρρος! Από αύριο πάλι.....

      Διαγραφή
  4. Τα ωραία πράγματα είναι δωρεάν!! Μου την δίνει η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και όλο το πανηγυράκι! Θα γίνω κλισέ, Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα και όχι μόνο οι ερωτευμένοι σε σχέση κλπ αλλά και με την ζωή! Συμφωνώ μαζί σου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες αλλά καμιά φορά ψάχνουμε δικαιολογία για να γιορτάσουμε και να κάνουμε κάτι.Πολλά φιλιά Κατερίνα !

      Διαγραφή